środa, 21 listopada 2012

Motywacja!!!!

Dziś zebrałam się w sobie i zestawiłam wszystkie wykonane z miesiąca na miesiąc zdjęcia mojej "przemiany" fizyczniej.Psychiczna jest równie pokaźna jednak ciężko było uwiecznić moje niesamowite szczęście po tym jak zobaczyłam ZMIANĘ!!
Może choć jedna osoba stwierdzi,że jednak warto zawalczyć.
Jako,że zawsze byłam okrąglejszą osobą w pewnym momencie przywykłam do takiego stanu rzeczy po setce porażek po nieskutecznych dietach "cud" .Efekt jojo był zawsze bardziej spektakularny:(
Tym razem jest inaczej. Co prawda nie osiągnęłam jeszcze sylwetki,którą większość uważa za zgrabną, jednak dla mnie to co dziś ujrzałam jest już wielkim sukcesem. Choć jeszcze nie powiedziałam ostatniego słowa i walczę, walczę dalej!
DOSYĆ WIECZNYCH WYMÓWEK I TYSIĄCA INNYCH "WAŻNYCH SPRAW"
KAŻDY WYSIŁEK FIZYCZNY ZAOWOCUJE PRZEDE WSZYSTKIM LEPSZYM SAMOPOCZUCIEM. NOWE CIAŁO NATOMIAST JEST MIŁYM DODATKIEM:)

Tego mam zamiar się trzymać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz