czwartek, 24 maja 2012

BINGO!!!!

Jakiś czas temu wygrałam w konkursie firmy Bingo SPA. Do tego trafiłam na 30% promocję na ich stronie i zakupiłam jeszcze kilka innych kosmetyków tej firmy...Postaram się opisać moje wrażenia po używaniu owych produktów.
Pierwszym, o którym chciałam napisać jest:
Jedwab do mycia twarzy i szyi

Zazwyczaj wystrzegałam się tego rodzaju preparatów z powodu bardzo zatykających się porów. Płyny do mycia twarzy w większości powodowały na mojej buzi efekt niechcianego liftingu i mimo używania kremów nawilżających straszne swędzenie.
Używam tego płynu dwa razy dziennie i jeszcze nie przytrafiło mi się,aby moja twarz była ściągnięta, swędząca albo działo się z nią cokolwiek niepokojącego.
Wręcz przeciwnie skóra po u myciu jest bardzo dobrze oczyszczona, gładka i nawilżona na tyle, że nie miałam potrzeby używać kremu mocno nawilżającego.
Dodatkowo rumień, który pojawiał się po myciu innymi preparatami na policzkach nie jest już tak rozogniony(jest minimalnie widoczny tylko chwilę po umyciu).
Jeśli chodzi o to czy kupiła bym jeszcze raz ten produkt to podczas promocji zakupiłam kolejne dwa opakowania, ponieważ mam zamiar nadal go stosować!! I serdecznie polecam ten preparat, który ma również bardzo przystępną cenę 10 zł za 300ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz