wtorek, 29 maja 2012

Ocet jabłkowy sprawdzany na sobie...

Wiem, że to mój kolejny desperacki sposób na odchudzanie:) Dieta garstkowa niestety za każdym podejściem była wypierana totalnym brakiem czasu i pomysłów na komponowanie posiłków. Jednak od 1 czerwca mam zamiar do niej wrócić, ponieważ jest przede wszystkim bardzo tania.
Jeśli chodzi o temat octu jabłkowego to jak na razie ciężko mi powiedzieć, żeby był spektakularnie skuteczny(piję ocet 2 tyg) .Schudłam 2 kg w pierwszym tyg,a teraz zastój zobaczymy jak będą wyglądały obwody po miesiącu. Ocet zakupiłam w Rosmannie butelka 0.7 kosztuje ok 7 zł. Ja zaczynałam od 1 łyżki na pół szklanki wody teraz wypijam już dwie łyżki 3 razy dziennie(ok.30 min przed posiłkiem). Opinie co do wody są podzielone jedni piją z przegotowaną, inni mineralna, a nawet z gazowaną...Jeśli chodzi o mnie to jedynie z wodą mineralną jestem w stanie wypić tego wybuchowego drinka. Smakuje obrzydliwie, ale jedno co już zauważyłam to to ,że mój apetyt na słodycze się zmniejszył. Myślę,że jeśli wrócę do regularnych ćwiczeń to efekty będą automatycznie bardziej widoczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz