środa, 22 lutego 2012


15 lutego 2012
Witam:)
Założyłam tego bloga, żeby podzielić się moim jak to nazywam roboczo projektem "zadbana mamuśka".Nie ukrywam że mam nadzieję na znalezienie  kilku innych mam, które borykają się z tymi samymi problemami co ja i uda nam się wzajemnie motywować!
Ale zacznijmy od początku.Nigdy nie należałam do kruszynek:)W zwiazku z tym całe życie walczyłam o pozbycie się zbędnych kilogramów.Testowałam chyba większość możliwych diet z różnym skutkiem.Jednak w momencie gdy zaszłam w ciążę wiedziałam, że prawdziwe wyzwania są dopiero przede mną. 
Nie myliłam się! Przez 9m-cy tego co niektórzy nazywają pięknym czasem(czego ja nie mogę powiedzieć) myślałam miedzy innymi o tym jak wiele pracy będę musiała włożyć aby osiągnąć figurę marzeń.Dwa mce temu urodziłam przez cc,więc jak to ujmują lekarze potrzebuję wiele więcej czasu niż po porodzie sn.Na moje szczęście los dał mi przepiękną i grzeczną(jak na razie)córeczkę,dzięki czemu mam sporo czasu,który mogę poświęcić na powrót do formy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz