środa, 22 lutego 2012


21 lutego 2012

ćwiczenia programowe 40 min>215kcal
A6W dzień 3:)
Agatina
Po przewertowaniu setki stron trafiłam na wątek o masażu antycellulitowym na wizaz.pl. Już kiedyś o tym słyszałam i przypomniało mi się,że moja mam ma takie bańki w domu. Zakupiłam tylko oliwkę do masażu z kompleksem antycellulitowym. Więc do dzieła.Po kąpieli i peelingu przyszedł czas na katusze:) Ten masaż trzeba wykonywać naprawdę z wielkim wyczuciem.Można sobie sprawić naprawdę wiele bólu przy za mocnym zassaniu. Po pięciu minutach masażu ze łzami w oczach stwierdziłam, że chyba za mocno zasysam jak na początek i może nie nazwę tego przyjemnym, ale dużo znośniejsze stało się masowanie po zmniejszeniu ciśnienia w bańce. Jestem naprawdę Bo miło zaskoczona efektem. Wieczorem nogi wyglądały tragicznie!!!!Czerwone kropki,sine placki i zaostrzenie się widoczności pomarańczowej skórki tak bardzo, że aż się przeraziłam. Jednak wstaję rano i własnym oczom nie wierzę! Skóra wróciła do normalnego koloru, a w dotyku dużo bardziej przyjemna. Jeśli taki efekt uzyskałam po jednym zabiegu to już nie mogę się doczekać się efektu po całej serii:)
Agatina
Wczoraj przeszłam lekki spadek motywacji i wiarę w to, że uda mi się osiągnąć cel...
Wchodzę na wagę a tam nic ani grama różnicy;(
Biorę centymetr w rękę jako ostatnią deskę ratunku i ku mojemu przerażeniu także bez zmian(trzy razy sprawdzałam czy się nie pomyliłam).Ogarnęło mnie takie poczucie beznadziei i bezsilności za razem, że w głowie mi się to nie zmieściło. Ja nie wierzę w cuda i też na nie nie liczę, ale po miesiącu ćwiczeń i ograniczeniu diety chciała bym zobaczyć choć minimalne efekty.Stwierdziłam po raz kolejny, że to i tak bez sensu i chciałam się poddać.
Po spacerze i całym dniu nie zastanawiania się nad tym co zjeść, żeby dostarczyć możliwie jak najmniej kalorii i jednocześnie nie zaszkodzić dziecku,usiadłam i zaczęłam się zastanawiać.Dlaczego po raz kolejny przy pierwszej górce na mojej drodze do bycia szczuplejszą i zdrowszą wywieszam biała flagę?Tyle razy chciałam zmienić swój wygląd i zawsze kończyło się to przegraną.Tym razem doszłam do wniosku, że przegrana w tym wypadku skończy się źle nie tylko dla mnie, ale także dla moich bliskich.W moim wypadku Agata nieszczęśliwa to Agata bez kija nie podchodź! Może i faktycznie jest coś w tej "paplaninie" ludzi twierdzących "jesteś po cesarce,potrzebujesz więcej czasu","9 m-cy tyłaś wiec teraz tez potrzeba czekać na efekty". Dam sobie czas! Będzie ciężko pozbyć się świadomości,że jeszcze DALEKA droga przede mną, ale chyba nie ma wyjścia.Blokada psychiczna jak mi się włączyła prawdopodobnie ma wpływ na brak wymiernych efektów.
Agatina

19 lutego 2012
Dziś w moim mieście odbył się Dzień Dawcy Szpiku.Każda osoba mogła się zgłosić jedyną niedogodnością jak dla mnie było pobieranie krwi,ale to przecież nic jeśli chodzi o tak szczytny cel!
Myślę,że było warto,może ja też jestem genetycznym bliźniakiem kogoś kto potrzebuje pomocy.Zachęcam wszystkich do zgłoszenia się do bazy dkms bo warto pomagać!!!!
Agatina

18 lutego 2012

pływanie 2 godz>ok.800kcal:)

Agatina
Dziś przypomniałam sobie jak wielką radochę sprawia mi spalanie kalorii w wodzie.Godzinka pływania daje tyle pozytywnej energii,że zastanawiam się dlaczego wcześniej nie chodziłam?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz