środa, 29 lutego 2012

ZACOFANIE!!!!

Dziś mój dzień rozpoczął się od uświadomienia sobie jak bardzo nasze społeczeństwo jest zacofane!!
Promocje w Carrefour przyciągają całą masę szaleńców i ludzi, którzy stali w kolejkach za komuny.
Jeśli można kupić jeden produkt i drugi dostać za grosz to najlepiej nabierzmy ile fabryka dała bo za pół darmo. Już na wejściu do sklepu musiałam złapać się za głowę widząc szarańczę wbiegająca wręcz niczym z otwarcia supermarketu w wykonaniu Ani Mru Mru:)Zapomniałam dodać, że na zakupy musiałam zabrać moją córeczkę. Po przedarciu się przez ten tłum biorę papier toaletowy(jeśli ktoś nie wie market zastrzega sobie, że jedna osoba może kupić jeden produkt w promocji,każda kolejna będzie pełnopłatna), a pani za plecami mówi do mnie "niech pani weźmie jeszcze jeden komplet przecież dziecko to też osoba" mało nie padłam ze śmiechu:D. Pewien pan wziął chyba sobie jej słowa do serca bo stał z 3 dzieci i pakował opakowania z jajkami do wózka jakby jutro miał być koniec świata:)Istny cyrk na kółkach!!!! Jednak to pikuś przy tym co spotkało mnie przy kasie. Podchodzę pod kasę pierwszeństwa na obrazku widnieje kobieta w ciąży i wózek.
Przy kasie stoi czterech emerytów, dwie gwiazdy betlejemskie, pan z mina jakby go coś ugryzło i jakaś para.
Zero dzieci! Więc podchodzę do kasjerki i pytam czy to oby na pewno kasa pierwszeństwa(pytać doradziła mi kiedyś pani kierownik sklepu), pani kazała mi podejść bokiem. Zanim przedarłam się przez tych wszystkich ludzi nasłuchałam się,  że oni też stoją w kolejce!!
Rozpoczyna się kasowanie i za plecami słyszę :"taka cwana wpycha się do kolejki", "ja też mam w domu dzieci", i na to wszystko jedna z gwiazd betlejemskich pojechała po bandzie: "nie ma to jak wziąć dziecko na zakupy, żeby się bez kolejki wepchać" a tłum za nią "no właśnie"w tym momencie nerwy mi puściły!!!!Nie wiem skąd ta durna baba się wyrwała, ale wiem, że na pewno była szalona żeby wpaść na taki pomysł wykorzystania dziecka...Szkoda, że wpadłam na to dopiero po wyjściu ze sklepu, ale miałam jej na to odpowiedzieć, że specjalnie w tym celu wypożyczyłam to dziecko od koleżanki!
Dla czego nasz naród jest tak zacofany?! W innych państwach bez żadnego gadania obsługuje się w pierwszej kolejności osoby chore, w ciąży i z dziećmi. Bynajmniej ja kilka razy w Niemczech i Holandii spotkałam się z takim zachowaniem i nikogo to nie dziwiło.
Czy tylko ja napotykam na każdym kroku zdemotywowanych, wiecznie zdenerwowanych i nieszczęśliwych ludzi??


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz