czwartek, 29 marca 2012

Byle do jutra:)

Dziś mam dzień pod tytułem "Nie ogarniam tej kuwety". Po pierwsze nic z zaplanowanych rzeczy na dziś nie udało mi się zrobić do końca, po drugie byłam u dentysty sadysty;(, po trzecie moja motywacja sięgnęła dziś dna!!!!!I zapomniałam dodać, że moja mała księżniczka też ma dziś zły dzień i daje mi się we znaki jej temperament odziedziczony z resztą po mamie:)
Jednak widzę światełko w tunelu od jutra będę ją miała tylko i wyłącznie dla siebie!!Mowa tu o:
W kiosku będę już o 6:30:) i mam nadzieję, że uda mi się poćwiczyć z samiuśkiego rana:)
Ja osobiście w chwyt typu " totalna metamorfoza w 4 tyg" nie wierzę, lecz wiem już na pewno jej programy działają. I co jest najważniejsze jej posty na fb bardzo motywują i pozwalają uwierzyć w zasadę CHCIEĆ ZNACZY MÓC!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz