środa, 28 marca 2012

program przepadł

Jak już kiedyś pisałam ćwiczyłam z grą na PS3. Gdy byłam już na ostatniej prostej do końca programu w dziwnych okolicznościach mój save zaginął w akcji.
W międzyczasie wykonywałam trening Ewy Chodakowskiej. Ewa to kobieta wulkan, która nakłoni do ćwiczeń chyba największego leniuszka:) Wykonanie zestawu ćwiczeń, które poleca trwa 45 min i wylewa ze mnie 7 poty! Program można znaleźć na Facebook wystarczy kliknąć lubię to! na Fan Page Ewa Chodakowska. Drugi zestaw ćwiczeń mojego motywującego anioła znajduje się w kwietniowym wydaniu JOY. Trzeci program wychodzi na płycie co mnie niesamowicie cieszy i będzie dostępny 30 marca z kwietniowym wydaniem SHAPE. Już się boję jaki wycisk Ewa przygotowała dla swoich endorfin, ale już się nie mogę doczekać!!Serdecznie polecam.Te ćwiczenia działają cuda...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz